Exercitii de sarbatoare

14
dec. 2017

Exercitii de sarbatoare

 

Simti asa pe zi ce trece ca vacanta e mai aproape si Craciunul pluteste in aer. “All i want for Christmas is you” rasuna in toate magazinele, vecinii au impodobit scara blocului si nimeni nu mai are chef de munca. Bun venit, decembrie!

Si la sala de sport mai mergem?

Parerile sunt impartite! Avem varianta “trebuie sa slabesc pana la revelion” sau varianta “lasa ca din ianuarie…”. Lasand gluma la o parte, toata pregatirea asta nebuna de sarbatori ne da programul complet peste cap. Cand sa mai ajungi la sala cand alergi intre cadouri, prieteni si petreceri de Craciun?

Sa stii ca te intelegem! De aceea, ti-am pregatit un set de exercitii de facut acasa, cat astepti sa vina Mosu’.

  1. Incepem cu o alergare usoara dupa cadouri. Nu trebuie sa fie mari si scumpe, ci alese cu grija si daruite cu caldura.
  2. Urcam pe scari cu plasele de portocale si banane. Bine, si de bomboane, dar trebuie sa le impartim cu toata lumea.
  3. Punem melodia Last Christmas (de la Wham!), mergem in fata oglinzii si facem genuflexiuni de sezon. Stai in picioare, cu bratele pe langa corp, departate la nivelul umerilor, si indoaie genunchii pana cand coapsele posterioare devin paralele cu solul. Cand indoim genunchii, ridicam bratele spre inainte pana la nivelul umerilor. Si fredonam laaaast Christmaaaas! Repetam pana se termina melodia.
  4. Aprindem beculetele din brad si stingem restul luminilor din casa. Ne intindem pe spate, cu genunchii flexati la 90 de grade, talpile pe sol departate la nivelul soldurilor si mainile la ceafa. Ne ridicam din abdomen, fara sa miscam picioarele. La fiecare ridicare, strigam “ho ho ho!” si ne gandim la burta lui Mos Craciun. Noi n-o sa avem asa pentru ca suntem cuminti si ne facem abdomenele, da???
  5. Luam cel mai pufos cozonac (sa fie ambalat!) si il punem in fata noastra. Stam in picioare, cu bratele pe langa corp, un picior inainte si unul inapoi. Din aceasta pozitie indoim genunchiul din fata pana cand coapsa posteriora a acestuia devine paralela cu solul. Facem fandare spre inainte, luam cozonacul si-l ridicam pana la nivelul umerilor. Tot asa, pana ni se face foame. Si atunci mergem sa manacam o salata. Cozonacul il pastram pentru masa de Craciun!

    Spor la sarbatori, dragilor!

 

 

ABOUT THE AUTHOR

Centrul Salus

Leave A Comment