Oferta speciala

Ce este, la ce foloseste si cine poate face Body Pump?

Body Pump este un antrenament bazat pe exercitii facute cu greutati libere, discuri, bara metalica, stepper-ul folosit la aerobic si, evident, greutatea propriului corp. Sedinta dureaza intre 30 si 45 de minute si se adreseaza atat barbatilor, cat si femeilor care vor sa slabeasca rapid, sa se tonifieze rapid sau sa-si dezvolte forta musculara pe grupele mari de muschi fara a-i creste exagerat si neplacut ochiului. Acest antrenament lucreaza intens rezistenta si  forta musculara, dezvoltandu-ti intr-un mod armonios musculatura trunchiului superior, indeosebi umeri, biceps, triceps, dar si coapsele si fesele.

Care sunt etapele antrenamentului?

Ca orice program de sport, si body pump-ul pune accent pe incalzirea de dinaintea inceperii antrenamentului propriu-zis. Apoi se va pune accent pe picioare (genuflexiuni in diferite pozitii si pe ritmuri diferite), se va continua cu piept, spate, triceps, biceps, din nou picioare (sarituri pe loc sau dinamice), umeri, abdomene. Urmeaza apoi partea de revenire, relaxare si stretching.

Care sunt efectele acestui tip de antrenament?

Despre Body Pump, cei care au creat acest tip de antrenament, Les Mills, sustin ca este “cea mai rapida modalitate din lume de a fi in forma”. Asta pentru ca, folosind atat un efort aerob (sarituri), cat si unul anaerob (ridicarea de greutati), ajungi sa  arzi intre 470 si 550 de calorii pe antrenament.

De asemenea, accentul fiind pus pe executia corecta a exercitiilor, musculatura se va dezvolta armonios, imbunatatindu-ti chiar si postura. Pe langa antrenarea celui mai activ tesut metabolic din organism, musculatura,  iti sporesti si puterea, si rezistenta, dar si densitatea osoasa prin exercitiile dinamice precum genuflexiuni, sarituri si alte astfel de exercitii. Prin acest antrenament unic se realizeaza cresterea si mentinerea ratei metabolice pana la 48 de ore de la terminarea efortului fizic.

Cat de des poti veni la antrenament?

Fiecare om si corp este diferit, asa ca si rezultatele apar diferit la fiecare in parte. Insa, pentru rezultatele dorite de tine, cel mai important este sa asculti si sa urmezi sfaturile instructorului.
Daca iti place aceasta forma de exercitii si vrei cu ajutorul ei sa te remodelezi, sa slabesti, sa te tonifiezi si daca nu mai faci niciun alt fel de miscare pe langa, atunci noi recomandam trei antrenamente de Body Pump saptamanal pentru o concretizare rapida a rezultatelor.