Reformerul este un echipament Pilates cu traditie. A fost proiectat chiar de Joseph Pilates si folosit in studioul original din New York, in anii 1920. Arata ca un pat complicat cu arcuri si scripeti, dar nu trebuie sa te lasi intimidat/a!

Reformerul permite o varietate incredibila de exercitii si este, din acest punct de vedere, superior practicii Pilates de baza. Miscarile sunt gandite in asa fel incat sa implice tot corpul, inclusiv muschii periferici ai bratelor si picioarelor.

Ce are in plus reformerul fata de alte aparate ?

In primul rand, pentru ca a fost construit dupa principiile Pilates. Exercitiile la reformer sunt gandite sa ajute la stabilizarea corpului, vitala pentru fiecare dintre noi, sa creasca rezistenta musculara si a articulatiei periferice, sa imbunatateasca echilibrul, coordonarea si controlul.

Joseph Pilates nu a creat doar un aparat pentru exercitii, ci un sistem inovator si sigur de practica fizica si psihica. Testat, validat,imbunatatit si folosit de aproape 100 de ani, reformerul va transforma felul in care arata, se simte si reactioneaza corpul tau.

Miscarile sunt gandite in asa fel incat sa implice tot corpul, inclusiv muschii periferici ai bratelor si picioarelor.

Beneficiile  antrenamentului Pilates la reformer:

-Exercitiile Pilates se concentreaza pe “nucleul” corpului, adica muschii abdominali profunzi si muschii spatelui, muschii picioarelor si bratelor. In timpul antrenamentului la reformer, ne rotim si ne indoim in moduri in care probabil nici nu te-ai gandit si, astfel, lucram fiecare fibra musculara de la talpi pana la umeri. Aceste miscari sunt gandite pentru a stabiliza si tonifia intregul corp in timpul unei sedinte.

-Reformerul ne ajuta sa obtinem muschi puternici si flexibili. In acelasi timp, se lucreaza din plin si articulatiile. Rezultatul este un corp mai rezistent, mai bine coordonat, bine echilibrat si flexibil. Iar ce este in corp, se simte si in starea psihica, si in viata de zi cu zi.

-Rezistenta sistemului de scripeti si arcuri este mai puternica decat ceea ce se poate obtine lucrand doar cu greutatea corpului, la saltea. Antrenamentul este astfel mai eficient si lucreaza mai direct musculatura. Se vede in postura si in forma generala, ceva mai repede decat la un antrenament clasic.

-Prin felul in care este construit, reformerul ne permite sa executam o varietate de miscari pe care nu le-am putea face la saltea. De exemplu, cu ajutorul cablurilor de la reformer reusim sa intindem mai mult mainile sau picioarele in timpul exercitiului. Fara aceasta sustinere, ne-am multumi cu modelele obisnuite de miscare, mai putin eficiente.

-Este posibil sa fi auzit ca Pilates lungeste muschii. Avem de-a face cu o usoara confuzie: muschii nu se lungesc, asa ceva nu este posibil; insa capata o alura mai lunga si mai subtire datorita acestor exercitii. O “cura” la reformer rezulta intr-o silueta vizibil mai zvelta si mai armonioasa.

-Reformerul are o multime de accesorii care ne permit sa ajustam intensitatea antrenamentului. Asta inseamna ca putem incepe de la orice conditie fizica si creste dificultatea pe masura ce progresam. De exemplu, tensiunea arcurilor se ajusteaza, iar rezistenta opusa de acestea dau intensitatea exercitiului. 

-Majoritatea antrenamentelor clasice cu incarcatura au tentinta de a construi muschi scurti si voluminosi. Pilates imbunatateste elasticitatea musculara si mobilitatea articulatiilor, intarind muschii si dandu-le acel aspect alungit despre care povesteam mai sus. Un corp cu forta si flexibilitate echilibrata este mai rezistent, nu doar mai frumos! 

-Nu in ultimul rand, Pilates lucreaza foarte mult cu respiratia. Exercitiile se fac controlat, pe inspir si expir. Iar exercitiu exchilibrat plus respiratie echilibrata inseamna o minte mai calma si mai rezistenta la stresul de afara!

Daca ar fi sa punem toate aceste beneficii intr-o concluzie scurta, v-am spune ca Pilates este un sistem complet, iar reformerul este aparatul care iti permite sa lucrezi toti muschii intr-o sedinta. Practic, nicio grupa de muschi nu ramane “pe dinafara”. Tocmai de aceea, o multime de echipe sportive profesioniste si atleti de elita folosesc Pilates ca parte a regimului de antrenament.

Ce presupune o sedinta Pilates cu reformer?

Sedintele de Pilates reformer se fac cu instructor personal specializat, in regim de unu la unu.

Cine poate practica Pilates pe reformer?

Oricine! Indiferent de varsta, sex sau conditie fizica. Aceasta metoda nu este agresiva cu tendoanele sau ligamentele, asa ca se recomanda tuturor celor ce vor sa-si tonifieze corpul, sa-si corecteze postura, sa-si imbunatateasca flexibilitatea, coordonarea si echilibrul. Exercitiile la reformer te ajuta sa-ti remodelezi corpul si sa-l mentii sanatos. Programul poate fi personalizat in functie de conditia fizica, starea de sanatate sau obiectivele tale. Sigur vei fi surprins/a inca de la prima sedinta!

Ce fel de exercitii voi face la reformer?

Gama de exercitii este atat de variata, incat va trebui sa le descoperi la sala! Se lucreaza din pozitia culcat pe spate, pe genunci, din picioare, din lateral sau din sezut. N-o sa ne plictisim!

              Pret:  1 sed / 120 Lei

               8 sed/ 790 lei /

              Prima sedinta este demonstrativa!