Sportul care a rezistat si inca rezista, ba mai mult capata din ce in ce mai multi adepti, este PILATES-ul. Datorita originalitatii, rezultatelor si a modului in care se aplica, pilates-ul este recomandat tuturor celor care vor sa-si imbunatateasca postura, mobilitatea articulara si sa se tonifieze intr-un mod armonios.

Pe cealalta parte, aerobicul, inventat si promovat de doctorul Kenneth H. Cooper  inca din 1968, constituie, de asemenea, un sport cu traditie de la care au plecat mai apoi toate celelalte forme de activitati fizice bazate pe pasi. Aceasta forma de miscare presupune folosirea unor exercitii care cresc ritmul cardiac la capacitate maxima. Ce inseamna capacitate maxima?  Pentru barbati =220-varsta actuala iar la femei=206-varsta actuala.

Ce este AEROLATES?

AEROLATES-UL este tipul de sport care combina in cadrul aceluiasi antrenament, PILATES-ul cu AEROBIC-ul. Caracteristica principala este ca 1 minut se face un exercitiu din aerobic si un minut un exercitiu din pilates. Aceasta este o metoda extrem de eficienta de ardere a grasimilor deoarece un puls crescut arde mai multe calorii pentru ca antreneaza si solicita mai mult metabolismul. Ideea de a alterna, exercitiile solicitante din punct de vedere al respiratiei cu cele usor de realizat, de a alterna exercitiile aerobe cu cele statice, de a ridica pulsul la 150 batai/ minut si apoi sa-I dai timp sa-si revina, ne-a venit de la faptul ca nu toata lumea poate mentine incontinuu un ritm alert al exercitiilor . In plus, la polul opus, sunt cei care pot mentine ritmul ridicat o perioada mai lunga, insa nu au parte de tonifiere. Asa a luat fiinta AEROLATES-ul.

 

Cui se adreseaza?

Acest tip de antrenament se adreseaza tuturor celor care vor sa slabeasca, care vor sa se tonifieze, care vor sa-si imbunatateasca postura si mobilitatea sau pur si simplu celor care vor sa scape de energia negativa. Muzica este placuta, in care ritmul alert este inlocuit de ritmul calm, din minut in minut.

In plus, cu aerolates, faptul ca se combina exercitiile intense cu exercitiile de relaxare si revenire, ne mentine metabolismul activitat mult timp si dupa antrenament, astfel incat ardem intens grasime si calorii chiar si la cateva ore dupa ce am plecat de la sala.

Aerolates-ul constituie un mod diferit de a arde calorii, de a face aerobic, de a face pilates, de a face cardio si tonifiere in acelasi timp. Folosind doar greutatea corpului si nici un accesoriu in plus, aerolates-ul promite executarea exercitiilor fara riscuri de accidentare, având grijă de articulații sau de coloana vertebrala, astfel incat performantele  fizice și ritmul cardiac sa se imbunatateasca de la sedinta la sedinta.

Ca si durata, antrenamentul de aerolates se face in 50 de minute, astfel:  40 de minute programul in sine iar ultimele 10-12 minute sunt rezervate stretchingului , o componenta definitorie in calitatea si succesul tonifierii.

Adevărul este că această nouă propunere pare a fi mult mai atrăgătoare printre clientii nostri, deoarece exista foarte multe persoane care vor sa faca sport, sa aiba rezultatele dorite, dar si sa se simta bine si in largul lor in timpul exercitiilor.  Programul de aerolates , datorita acestei alternari de ritm, cardio cu slow, nu este greu astfel ca il poate face oricine. Acum incepi exercitiul cardio acum il termini si-l incepi pe cel lent, astfel ca nici nu realizezi cat de solicitant este. Abia la sfarsitul clasei, cand te vezi tot transpirat intelegi eficienta acestui program. Ceea ce ne diferentiaza de celelalte sali de sport, este ca la noi vin oameni care vor in primul rand sa se simta bine, iar faptul ca in sala nu sunt mai mult de 4-5 persoane, da sansa instructorului de a se ocupa mult mai pe indelete de fiecare participant la ora.

Acum sa trecem la treaba! Suna-ne, contacteaza-ne si programeaza-te la o sedinta de AEROLATES sa te convingi singur de cele enumerate mai sus.

Te asteptam cu drag!